Ako nakupovať
FORMY NÁKUPU
Predaj a dovoz zabezpečujeme po celom Slovensku a České republice. Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý.
Nakupovať v našom obchode môžete:
-cez náš e-shop: www.alfistyle.sk
-telefonicky: +421 911 844 272
-emailom: info@alfistyle.sk
AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCESU PREBIEHA
Nákup v našom e-shope Alfistyle.sk sa dá zhrnúť do 6 základných krokov.
1. KROK - VÝBER TOVARU
Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačidlo "DO KOŠÍKA", ktoré nájdete u tovaru, o ktoré máte záujem. Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.
Aké množstvo objednať?
Krok 1: Napíšte potrebnú obkladovú plochu v m².
Krok 2: Automaticky sa vám vypočíta, koľko balení potrebujete.
Krok 3: Automaticky sa vám prepočíta, akú cenu za balenie zaplatíte.
Krok 4: Potrebný počet balení je možné vložiť do "košíka"
Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.
2. KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK
Po výbere tovaru sa dostanete do vášho Nákupného košíka, v ktorom môžete:
-skontrolovať vami vybraný tovar,
-skontrolovať cenu za jednotku tovaru,
-zmeniť zvolené množstvo,
-uplatniť zľavový kód.
3. KROK – PLATBA A DOPRAVA
Po výbere tovaru a jeho množstva je treba zvoliť spôsob platby a doručenie.
4. KROK – INFORMÁCIE O VÁS
Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje k doručeniu vašej objednávky.
Ponúkame dve možnosti nákupu:
-s registráciou - ak ste už zaregistrovaní, stačí sa prihlásiť.
-bez registrácie.
Tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.
Pri zadávaní údajov môžete zvoliť možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1 x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Nemusíte sa báť, že zahltíme Vašu emailovú schránku. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť môžu zvoliť ako registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.
Kontrola, úprava a odoslanie objednávky. Po odoslaní objednávky Vám bude na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.
5. KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII/VYZDVIHNUTIE ZÁSIELKY
Mailom Vám príde informácia o presnej cene za dopravu, o expedovaní tovaru prepravcovi/pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.
6. KROK – PREVZATIE OBJEDNANÉHO TOVARU
V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.