Ako nakupovať

 

FORMY NÁKUPU

Predaj a dovoz zabezpečujeme po celom Slovensku a České republice. Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý.

Nakupovať v našom obchode môžete:

-cez náš e-shop: www.alfistyle.sk

-telefonicky+421 911 844 272

-emailominfo@alfistyle.sk

 

 

AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCESU PREBIEHA

 

Nákup v našom e-shope Alfistyle.sk sa dá zhrnúť do 6 základných krokov.

 

1. KROK - VÝBER TOVARU

Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačidlo "DO KOŠÍKA", ktoré nájdete u tovaru, o ktoré máte záujem. Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.

 

Aké množstvo objednať?

Krok 1: Napíšte potrebnú obkladovú plochu v m².

Krok 2: Automaticky sa vám vypočíta, koľko balení potrebujete.

Krok 3: Automaticky sa vám prepočíta, akú cenu za balenie zaplatíte.

Krok 4: Potrebný počet balení je možné vložiť do "košíka"

Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.

 

 

2. KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK

Po výbere tovaru sa dostanete do vášho Nákupného košíka, v ktorom môžete:

-skontrolovať vami vybraný tovar,

-skontrolovať cenu za jednotku tovaru,

-zmeniť zvolené množstvo,

-uplatniť zľavový kód.

 

 

3. KROK – PLATBA A DOPRAVA

Po výbere tovaru a jeho množstva je treba zvoliť spôsob platby a doručenie.

 

 

4. KROK – INFORMÁCIE O VÁS

Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje k doručeniu vašej objednávky.

Ponúkame dve možnosti nákupu:

-s registráciou - ak ste už zaregistrovaní, stačí sa prihlásiť.

-bez registrácie.

 

Tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.

Pri zadávaní údajov môžete zvoliť možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1 x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Nemusíte sa báť, že zahltíme Vašu emailovú schránku. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť môžu zvoliť ako registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

Kontrola, úprava a odoslanie objednávky. Po odoslaní objednávky Vám bude na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.

 

 

5. KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII/VYZDVIHNUTIE ZÁSIELKY

Mailom Vám príde informácia o presnej cene za dopravu, o expedovaní tovaru prepravcovi/pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.

 

 

6. KROK – PREVZATIE OBJEDNANÉHO TOVARU

V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie